repair manuals, spare parts, repair manual, user's manual
Recordant una moderna assumir un britànic clàssic, el RoadsterMonday elegants – un company anomenat avui per fer una mica de negoci. Impulsa un Smart Roadster 2002 – com fa Gordon Murray, com fa Jenson Button. Segons el meu amic, preus han estat a la planta però estan començant a girar cap amunt com aquestes extravagants, underpriced poc-amb motor darrere roadsters cridar l'atenció de persones que coneixen els cotxes.
El conte de botó (conegut als propietaris existents) és que l'estrella McLaren va tenir un Bugatti Veyron, però intercanviat pel xip després que ell es va emmalaltir de les factures de manteniment d'error. I perquè ell simplement li agradava el xip.
Et dont Veure molts del Roadsters aproximadament \u2013 amb l'ajuda de les opcions et llista podria gastar gairebé 20k damunt un, així que ells didnt exactament passeig fora del showroom \u2014 així que oblides que cute i espacial eficaç són. Però si la meva experiència d'amics és qualsevol cosa per anar per, certament aconsegueixen utilitzats. Hes Fet 90,000 milles sense tant com a puff de fum d'oli.
El gearboxes sembla antibala (vaig establir això jo, fa anys, amb un Coupe) i si recordes que el Roadster té un xassís galvanitzat i un cos plàstic pots veure per què aquest cotxe modern pot ser esperat per viure un ple-la vida va giravoltar, més que rovellar fora abans de la primera feina de motor, mentre va fer tants del Spridgets i Triomf Spitfires que era el poc alemany dos-seaters avantpassats fa 30 anys.
Va agafar un peep dins Comerciant de Cotxe i ràpidament establert que pots comprar un Roadster per just per damunt 2000, i trobar un sa Brabus per 4500 o una cosa així. Els mons més model tardà Brabus et posarà enrere 7000 \u2013 abans dels inicis de regateig \u2013 i thats amb just 22,000 milles en el rellotge. Abans del meu pal hi havia conduït fora del nostre parc de cotxe era overtaken per aquell familiar gotta-tenir-una pressa, especialment després que em va dir diversos fixa va haver-hi molt de temps de llavors ençà esdevenir disponible pel graciós gearchange i el poder per damunt lleuger steering (vas per un manual).
Senzillament cant creure tals cotxes petits primers quedaran tan assequibles molt més \u2013 de fet, Im havent-hi comprensió de problema per què Llesta els hauria d'haver-hi matat en primer lloc.