repair manuals, spare parts, repair manual, user's manual
Translated text
Vooruitzicht Review: Slag bij UNOH op het strand

David Smith breekt Daytona Impact
Met de inaugurele UNOH slag bij het strand verpakt en de trofeeën post naar hun respectievelijke bestemmingen, is sommige ruime analyse het gevolg voor een aantal van de meer opmerkelijke NASCAR Sprint Cup Series vooruitzichten van het evenement.
Terwijl een race niet en mag niet een carrière dicteren, biedt ons een kans om een blik op enkele van de aanbod deze ontluikende vooruitzichten van NASCAR van regionale en wekelijkse serie momenteel bezitten.
Cameron Hayley, K & N Pro Series — Turn 4 was de rook monster van de inaugurele UNOH slag op het strand. Hayley, een tweedejaars in de serie maken van zijn eerste start met Gene prijs Motorsports, had geen problemen met het temmen van de mythische beest.
Hayley citeert studie met nieuwe crew chief Jeff Jefferson over de vraag waarom hij was in staat om naadloos uit een lastig draai voor 150 ronden, plus overuren. Hij heeft ook zware nadruk gelegd op instandhouding van de band:
"We nodig om te weten wat ging werken en wat niet, en ook nodig om te houden in de rug van onze geest band beheer omdat veel van de jongens waren coming out van die hoek zijwaarts en had nergens om te gaan," zei Hayley. "Dus we dat glad is snel besloten, moeilijk krijgen, krijgen om de hoek, wijs het rechtstreeks en gaan. Wij hard gewerkt, zodat wij banden zou niet verbranden."
De aanpak werkte en resulteerde in de beste dag van de 16-jarige bestuurder carrière. Hij was een vervanging-niveau producent in 2012, maar als hij stukken wordt samen uitgevoerd in de loop van het K & N West reguliere seizoen de manier waarop hij deed dinsdag nacht, verbetering van zijn productie zal komen natuurlijk. Dus misschien wint, als zijn apparatuur zo snel blijft.
Hayley en collega GPM stuurprogramma Greg Pursley, die heeft geleid 127 ronden, liep het veld in de praktijk. De snelheid van de twee teams was niet per se een verrassing — GPM heeft gevestigd, de laatste twee K & N West kampioenen in Pursley en Dylan Kwasniewski — maar de directheid waarin zij de klasse van het veld werden was een schok, hoewel niet helemaal een toeval. Hayley bevestigd dat GPM Las Vegas Motor Speedway verhuurd voor twee dagen en de geschatte Battle bijhouden specificaties gebruikt voor het maken van een mockup praktijk track op de parkeerplaats. Hij zei dat het "een beetje" hielp, maar het heel duidelijk sommige dividenden betaald.
C.E. Falk, Whelen All-American serie — Na wat er gebeurd in functie van de maandag avond is, ik verwacht een ding en kreeg een andere. Ik verwijs natuurlijk naar zijn agressieve tempo en 61 ronden geleid die niet weer een jota van zijn auto. Wat dacht je dat ik verwees?
Een drievoudig kampioen op de Langley Speedway, de inheemse Virginia Beach heeft de code inzake uitrusting instandhouding met behoud van een vrij daverend wedstrijdtempo gekraakt. De truc is, zijn dominantie — die 61 ronden — kwam niet zo vroeg. Zijn beweging naar voren kwam op schoot 88 die te vroeg voor een mindere driver zou zijn geweest. Niet voor Falk. Zijn optreden was absoluut indicatieve van alles waarvan hij in staat is.
Als het duurt mijl-hoog emoties na afloop van de race om het land deze jongen — hij is nog steeds slechts 25 — een rit, een one-shot of iets in een van de nationale NASCAR-serie, dan prima. Het is een aanfluiting dat hij is niet op zaterdagmiddag hoe dan ook concurreren, maar na zijn prestaties maandag, ik ben niet langer alleen in dat gevoel.
Ben Rhodes, Whelen All-American serie — In het wat volstaan als zijn breakout race, de snel-to-be 16-jarige afgewerkt tweede na vanaf de pole en 87 ronden leiden. Dat deel is vrij gemakkelijk te doen wanneer de machine verdreven is een Lee McCall-gebouwd laat Model voorraad dat Tony Stewart reed naar de overwinning in vorig jaar Denny Hamlin Showdown. Het was zijn opnieuw is opgestart, maar dat leek geript uit een veteraan van de playbook. Ik vroeg Rhodes over dit element van zijn repertoire van de race na de race:
"Ik was net bezig een heleboel verschillende dingen op de opnieuw wordt opgestart, probeert te dingen omhoog mengen. Ik was in staat om een heleboel goede sprongen. Dat alles komt vanuit mijn ervaring in legende auto's. Ik had een heleboel races in een legenda op een bos van korte nummers — alle opeenvolgende shift-dus ik was in staat om te werken aan dat en leren wat te doen op dubbel-bestand opnieuw wordt opgestart. Ik weet niet als het gaat om goed in deze dingen..."
Oh, vertaalt het, Ben. Als er iets, zijn pure opnieuw op te starten vermogen maakte me vergeten dat hij zijn auto tempo duwde veel te hard, te vroeg, in wezen koken zijn remmen en de verslijten zijn banden. Het goede nieuws is dat hij apparatuur instandhouding met meer tracktijd leert. Die opnieuw, hoewel? Dat is een aardige kleine wapen voor het jonge geitje uit Louisville.
Kyle Larson, alle drie evenementen — Zijn K & N race finish (10e) was niet precies spiffy, maar zijn voorstellingen op maandag in de Whelen All-American race en vroege Dinsdag in de Whelen bewerkt gebeurtenis waren indrukwekkende bril gezien de meerderheid van zijn tijd doorgebracht in die specifieke auto's kwam in een testen sfeer. Het klinkt cliché, maar zijn vermogen om stap in een auto en hebben meteen een succes is buitenaards. Zijn 2013-slag bij de strand prestaties zal worden herinnerd voor maandag ongeluk, maar buiten dat, was het een herinnering van hoe natuurlijk begaafde deze 20-jarige jongen echt is.
Derek Thorn, K & N Pro Series — Hartverscheurend. Thorn reed een intelligent ras, waardoor Greg Pursley naar de ruimte die hij op opnieuw opstarten tijdens de eerste helft van de race behandelen kon, vaststelling van zichzelf en zijn aangenaam geconserveerde raceauto voor late betaling. Hij werd vervolgens gesponnen, die dwong hem om te navigeren door het verkeer op zoals Frogger op deskundige wijze, plukken uit posities bij zal. Met een kans om te winnen, het ongeval op zijn beurt 2 in de laatste ronde gooide een te hoog een hindernis, misschien wel de meest briljante vertoning van de hele strijd eindigt. Zijn zesde plaats eindigen niet waardig geacht een troostprijs, maar het dient als een uitroepteken na een 2012 seizoen waarin hij vierde gerangschikt in stuurprogramma productie.
Bryan Ortiz, K & N Pro Series — Ortiz kreeg gesponnen vroeg op dinsdag procedure, opgedaan zijn schoot terug en overleefde een hornet's nest van activiteit die bestaat uit de onlangs gesponnen Greg Pursley en Derek Thorn en hun spinner, Cale Conley. Ortiz was intelligent genoeg om terug uit toen situaties, met name dat een, werd overdreven dicey, en zich in positie zette te scoren het beste finish de race voor de stabiele Rev Racing. De bestuurder die leidde de divisie in eindigt in de top-helft van velden (een clip van 92,86 procent) in 2012 opnieuw bewezen dat hij zijn weg naar de voorzijde vindt door piecing samen punten en zijn meer antsy tegenstanders achter zich te laten.
Michael Self, K & N Pro Series — In de afgelopen 12 maanden, heeft zelf uitgegroeid tot een boven-bruikbare K & N West racer waarvan waargenomen vooruitzicht voorraad nu op de stijging is. Hij leidde 27 ronden in dinsdag de functie en was in de eerste plaats positie voordat laatste ronde shenanigans hem naar een achtste plaats eindigen verbannen. Dat voltooien niet hem, al; definiëren zijn volledige-race weergegeven: kopspijkers op een vijf-race run van dat omvat twee overwinningen en een runner-up afwerking, die teruggaat tot 2012.
Corey LaJoie, K & N Pro Series — We slechts een glimp van wat LaJoie biedt als een coureur; na het starten van 12e, beweerde hij had derde voordat wordt gesponnen, die hem min of meer uit stelling verwijderd. Zijn behoud werd tentoongesteld en veel zoals hoe die zijn laatste twee seizoenen in K & N East uit laten draaien, werd geleid voor een goed resultaat.
Nate Monteith, Whelen All-American serie — 10-Race winnaar in 2012 had een intelligente uitvoering gaan totdat zijn motor op schoot 106 verlopen. Behoud van de apparatuur en een comfortabele, maar nog steeds snel tempo uitgevoerd zweefde hij rond vijfde in de running order. Zijn avond werd gesneden korte voordat we waren in staat om te zien of hij genoeg om een race te winnen mededinger hadden bewaard.
Lee Pulliam, Whelen All-American serie -Ik ben niet zeker of het was de onbekende auto of de snelheid spotlight, maar vorig jaar NASCAR Whelen All-American Series kampioen keek een beetje verloren op het ovaal 0.4-mijl, Berging een zevende plaats eindigen. Voor een meer deugdelijke evaluatie van zijn talent, is het logischer om te verwijzen naar zijn bredere steekproefgrootte: scoorde hij 22 overwinningen over 36 begint vorig seizoen.
Cale Conley, K & N Pro Series — Snelle? Ja. Agressief? Meer zo. De West Virginian kreeg honger tijdens dinsdag functie, Greg Pursley, Derek Thorn en Corey LaJoie spinnen in de loop van het evenement. Dwingen de kwestie is een gewoonte die met de tijd tijdens de ontwikkeling van een rijbewijs kan worden uitgeroeid. Dat niet is gebeurd voor hem nu nog en een race met 20.000 dollar op de lijn misschien niet de tijd om te verwachten dat specifieke aspect van rijping optreden.
Original text