repair manuals, spare parts, repair manual, user's manual
Translated text

Da jeg første gang så en 2011 Lexus CT200h på motorvejen jeg troede, det var en 2011 Mazda3 hatchback. For nogle vil det måske være negativ kommentar, men jeg kan lide den ser ud i Mazda3 hatch meget bedre end de sedan.

Da jeg fik mulighed for at tilbringe tid med en 2011 CT200h i sidste uge blev jeg ikke skuffet. Rigtigt, det har fået blandede anmeldelser, men jeg nød det meget mere end Honda CR-Z, som jeg kørte for et par uger siden. Selv om dens ikke virkelig fair at sammenligne de to, da der er en $10.000 prisforskel kunne jeg ikke hjælpe, men gøre sammenligningen. Den CT200h er større, har fire pladser, fire døre — men det er mere sporty.

I løbet af den tid jeg dykkede den CT200h det returnerede 39. 2 mpg i henhold til de biler, computer, hvilket var lidt værre mindre end den officielle EPA bedømmelser af 43/40mpg (by/motorvej). Hvad der virkelig overraskende er, at selv om Toyota Prius og Lexus CT200h deler den samme 134-hestekræfter (kombineret) hybrid system, med en 1. 8-liters motor, Prius bliver meget bedre brændstof økonomi. Selv om Prius er større, det er ikke helt så tung, som den CT200h, der tyder på, at Toyota lægger mere vægt på økonomi i Prius end i CT200h. Det giver mening for mig.

Som de fleste brændstof-nipper biler der er tre transmission indstillinger - økonomi, normal og sport. Naturligvis Sport-mode var mest sjovt, især som instrument panel belysning skifter fra blå til rød og hybrid power-indikatoren forsvinder for at blive erstattet af et tachometer. Pæn.

Alt i alt, jeg havde ingen klager over biler håndtering. Det er ikke rigtig en sporty kompakt, men så er det egentlig ikke foregive at være. I modsætning til andre, jeg kan ikke finde ud udseendet og fornemmelsen af CT200hs indre for at være foruroligende. Dem, der elsker at blive kælet for i den frodige indre af en Lexus LS 460 kan blive skuffet, selv om.

Jeg har tre kvababbelser over 2011 Lexus CT200h. Mængden af dækstøj var overraskende i betragtning af, hvor god Lexus har været på at isolere lyde i andre biler. Stammen er begrænset plads på grund af den høje væg-gulvtæppe, der er forårsaget af batteriet. Endelig, har jeg haft svært ved først at vænne sig til gearskifte-mønster. Siden hvornår giver det mening at flytte håndtaget fremad for at vende og tilbage for at køre?

2011 CT200h er nu de laveste omkostninger bil i Lexus lineup. Hvis du ønsker en Lexus sin et godt udgangspunkt. Hvis youre efter økonomi dog, Toyota Prius koster mindre, har mere plads i kabinen og giver bedre brændstof økonomi.
Original text