repair manuals, spare parts, repair manual, user's manual
Mourning La pèrdua del Mitsubishi Evo i Subaru Impreza STI de WRX. Sent el temps d'any per mirar enrere així com endavant i tot, deixa sobrer un moment a mourn el pas d'un parell d'icones d'actuació d'aquestes ribes, el Mitsubishi Evo i Subaru Impreza STI de WRX.
Aquest parell de salons d'alt rendiment japonesos han lluitat una intensa rivalitat des de la dècada de 1990, molts domar un superesportiu italià i alemany Super-saló en el camí per decidir la seva pròpia batalla individual.
Feien mobilitzen fresc i socialment acceptable una altra vegada per primera vegada des de l'època del grup B, fent els noms de les llars i els herois de la talla de Richard Burns, Colin McRae i Tommi Makinen del camí. L'esport no ha arribat a aquests màxims des.
Van fer els cotxes japonesos desitjables, en una era de faceless Toyota Corol·les i Nissan Almeras. Ells didnt costat la terra tampoc, oferint una quantitat seriosa d'estrèpit per un moderar prou buck.
I feia camí, pressupostos de desenvolupament purament es gastats en maximitzar el rendiment i destresa dinàmic en lloc de en interiors de luxe, ve de gust aparells embellidors o innecessàries.
Potser jo didnt adonar-se de quant Id va idolatrar aquests cotxes quan creixent amunt fins que escannejava les fotos agafades en el meu iPhone enguany en el tren ahir a la nit. Si agafes un trencar-se de tot el metall desitjable que arriba en el Autocar parc de cotxe, la memòria aviat emplenaria, tan Im selectiu en quin assenyalo i brot a. Després del Ferrari FF, l'Evo i Impreza és el meu la majoria de papped cotxes enguany.
Però tristament ells wont ser enrere l'any que ve. Youd Lluita per omplir un Tesco Expressa parc de cotxe amb la quantitat de Evos i Imprezas que queda nou en estoc en el Regne Unit, i tampoc Mitsubishi ni Subaru serà importador anymore en la seva generació actual.
Sí, el món ha mogut damunt: hi ha més ben i cotxes més ràpids que tots dos ara, i l'interior només doesnt realment tallat el anymore malgrat l'honradesa i integritat d'ell. I ara ambdós cotxes seran moure damunt massa, amb l'alt-revving, altament-strung turbocharged els motors van reemplaçar amb híbrid drivetrains.
Si el parell pot reinvent ells i renovar la seva rivalitat per unes restes d'era noves per ser vist, però l'alt-l'actuació japonesa saloon la rivalitat com sabem és no més. Santa, si youre lectura això, Malalt tenir un Impreza P1 o Evo VI Makinen Edició en la meva mitja per aclamar-me amunt si us plau.


Mort de la Super-berlina japonès-img_1687%2520copy_0-jpg