repair manuals, spare parts, repair manual, user's manual
Rouw om het verlies van de Mitsubishi Evo en de Subaru Impreza WRX STI. De tijd van het jaar om terug te kijken als naar voren en alle, kunt sparen op een moment om te rouwen om het heengaan van een paar van de prestaties van de iconen van deze oevers, de Mitsubishi Evo en de Subaru Impreza WRX STI.
Deze combinatie van Japanse hoogwaardige salons hebben een intense rivaliteit gevochten sinds de vroege jaren 1990, veel te temmen een Italiaanse supercar en Duitse Super Sedan langs de weg om hun eigen individuele veldslag beslist.
Ze rally cool en maatschappelijk aanvaardbare opnieuw gemaakt voor de eerste keer sinds het groep B tijdperk, waardoor huishoudennamen en helden van de houdt van Colin McRae, Richard Burns, Tommi Makinen langs de weg. De sport heeft deze hoogtepunten sinds niet bereikt.
Ze maakten Japanse auto ' s wenselijk is, in een tijdperk van een anonieme Toyota Corollas en Nissan Almeras. Zij didnt kosten van de aarde, het aanbieden van een serieuze hoeveelheid bang voor een gematigd genoeg buck.
En zij deed het ontwikkelingsbudget zuiver wordt besteed op het maximaliseren van de prestaties en dynamische dapperheid hun manier, in plaats van op luxe interieurs, fancy trim of onnodige gadgets.
Misschien heb ik het niet beseffen hoeveel Id verafgood deze auto 's bij het opgroeien tot ik was het scannen van de foto' s genomen op mijn iPhone dit jaar op de trein laatste nacht. Als je een module van alle wenselijke metaal, dat komt in de Autocar parkeerplaats, het geheugen snel vol, dus ik ben selectief in wat ik punt en schiet op. Na de Ferrari FF, de Evo en de Impreza zijn mijn meest papped auto ' s dit jaar.
Maar helaas ze gewoon volgend jaar weer terug. Youd strijd vul een Tesco Express parking met het bedrag van de Evos en Imprezas die links new op voorraad in het verenigd koninkrijk, en noch Mitsubishi noch Subaru importeren meer in hun huidige generatie.
Ja, de wereld is veranderd: er zijn betere en snellere auto ' s dan nu, en het interieur alleen niet echt meer knippen ondanks de eerlijkheid en integriteit. En nu beide auto ' s zal verhuizen ook met de hoge toeren, zeer gespannen turbomotoren vervangen met hybride-aandrijflijnen.
Of het paar opnieuw kan uitvinden zichzelf te vernieuwen en hun rivaliteit voor een nieuw tijdperk nog te bezien, maar de hoge prestaties van de Japanse sedan rivaliteit zoals wij die kennen bestaat niet meer. Santa, als je dit leest, Ziek hebben een Impreza P1 of Evo VI Makinen Edition in mijn kous op te vrolijken me houd.


De dood van de Japanse super-sedan-img_1687%2520copy_0-jpg