repair manuals, spare parts, repair manual, user's manual
Translated text
Plass for gaver og et sted å sette Rudolfs mat er to av Santa har for en bil. Men hva vil han kjøre? Ikke hva ville Santa stasjon. Du skjønner, Santa er så virkelig meg som Sir Steve Cropley. Jeg regner også etter alle disse årene han planlegger å gi Rudolf og kameratene litt hvile. Hvis at konseptet er litt vanskelig å svelge for ultra tradisjonalister, så er kanskje dette hva han kjører når han ikke leverer prezzies.
Den eneste regelen er, det må være en secondhand bil, eller en godt brukt klassisk, som jeg regner med Santa er litt av en Bangernomicist.
Ifølge yngre medlem av min husholdning Santa bare to dører trenger, og det må være en cabriolet, akkurat som hans sleden. Viktigst av alt selv om det må være rask. Så derfor kan vi tror langs linjene av en Jaguar XKS. Merk deg ville en Carrera 4 være en tad mer grippy på Nordpolen.
Min magefølelse er imidlertid at Santa har en riktig gamle todørs Range Rover. Dens en 1972 jobb så vei skatt er gratis men bakluken er tydeligvis veldig rusten.
Så kom igjen, kan ha litt moro på denne tiden av året og sette meg ut av elendigheten... så hva betyr Santa stasjon.
Oh og bare i tilfelle du lurte på, Steve Cropley og Santa har aldri, aldri vært sett i samme sleden sammen.
Original text


Hva gjør Santa kjøre?-santa-drive-jpg