Max Chilton op de eerste dag van de testen in Jerez

De eerste dag van de test op Jerez debûtantu 1 formules Max Čiltonu moest afwerking voorloopt op de planning: als gevolg van breuk van de achtervering recht zijn auto vloog de track. Dit alles gebeurde in de 6-m rotatie ongeveer een uur vóór het einde van de dag-sessie en een racer schuld in deze.
"Het was een zeer positief begin, ochtend machine heeft een goede indruk gemaakt, we zijn geweest pointering alle procedures-offertes de Britse TV-kanaal website Marussia racer Sky Sports. -Het nieuwe systeem KERS vereist zorgvuldige configuratie dan we deden.
Dan was er een lange pauze voor de lunch, waarna we volledig gecontroleerd de hele machine, en ik ging weer op het spoor. Wanneer ik reed eerst de snelste rondetijd, MR02 geproduceerd goede indruk. Klik vervolgens in de tweede ronde voelde ik me alsof iets brak aan de achterkant van de machine, net voordat je de remmen aan het eind van de rug recht. Dus die dag was niet perfect, maar tot dan, dingen ging goed. Ik denk dat het team heeft al gesorteerd op het probleem, dus nu je alleen hoeft te vinden van een oplossing.
Evalueren het potentieel van de machine, terwijl het is moeilijk, omdat in de ochtend, we reed een heleboel ronden, maar niet aan de test van controleerbaarheid MR02 deelnemen, alleen de KERS getest. Maar te oordelen naar de gegevens die worden ontvangen op de Simulator, het gedrag van machines bij lage snelheden in het afgelopen jaar heeft verbeterd, is dit een probleem geweest. Zeker, ik zal werken op het spoor morgen, maar misschien meer, omdat het team heeft niet nog een contract met een tweede chauffeur gesloten.