repair manuals, spare parts, repair manual, user's manual
Der er mere til en bil, end bare den måde, det ser ud, medmindre du er image-bevidste - og det kan være en god måde at få en god handel, køb. Betyder det virkelig noget, hvad en bil, der faktisk ser ud? Jeg har bare været at skrive om en af de mest stærkt grimme biler af alle tid.
Jeg argumenterede for, at who cares, så længe prisen er rigtig, og motoren ikke hvad det er meningen at gøre.
Senere, havde jeg den samme samtale med en ven, der så en BMW 6-serie, der reklameres for flere grand. Hans 5-serie er en anelse yngre, med en større interiør - men det er værd om, 5p.
Fristet, da han var han virkelig kunne ikke se pointen. Som han fortalte betød mig installeret i de vigtigste sæde, at han ikke ville kunne ser vidunderligt haj-lignende form, men ville have stort set de samme - eller velsagtens bedre - samlet erfaring.
Så hvorfor har vi virkelig ligeglad med, hvad den bil ser ud, når det handler om at køre? Den omstændighed, at Jaguar F-Type coupe sætter en klump i halsen, blandt mange andre områder af din krop, er kun relevant på gang op til døren.
Selvfølgelig, der er feel-good-faktor, når du er på indersiden og alle andre ser på.
Måske det er, hvad det er, der er der. Det er, hvad andre tror måske, at det er nøglen til det hele. Ellers lad os nyde alle de grimme ting, som alle andre ignorerer, og så kan vi samle dem op for peanuts.
Så er skønhed blot et par mikrometer maling tyk? Og er det virkelig noget, at de vederstyggeligheder, som den Mini Pacemans og BMW X6s af denne verden er så forbandet grimt?