Hamilton allerede har ideer til forbedringer Mercedes W04

Test i Jerez, Ross brown sagde, at Mercedes venter på Lewis Hamilton rådgivning og hjælp i fejlretning maskine W04. Disse ord af lederen af holdet kom ikke som nogen overraskelse, at den Britiske racer: Lewis sagde, at han allerede har et par ideer til hvordan du kan forbedre maskinen.

Lewis Hamilton: «jeg Håber, at vi vil nå op på det niveau, hvor vi ønsker at være. Mens jeg kan ikke bede om mere. Holdet havde et godt job, vi er på rette spor. Mercedes forventer, at de sammen med Niko vi vil give oplysninger om, hvad vi ønsker at opnå fra den maskine, som det bør gennem svingene og lignende. Vi arbejder på det, og til dette har brug for test.

Vi har stadig meget at gøre, men jeg vil ikke sige, at situationen er katastrofal. Den W04, i Almindelighed, er en god base, der ville give mulighed for fremskridt. Jeg har allerede beskrevet sin vision af den moderniseringsproces af maskinen. Jeg håber, at holdet vil fortsætte med at arbejde med held i denne retning.

For mig er det ikke overraskende, at McLaren maskine, der er bedre end os. Sidste år så jeg at Mercedes for det andet mister ledere, nogle gange denne forskel var to sekunder var jeg klar. Test i Jerez, jeg indså, at W04 mindre niveau klemkraft end McLaren, men jeg har et par ideer til, hvordan vi kan gøre bilen bedre.»