Hyundai-Sonata "med 2-liters motoren er allerede blevet besøgt på vores test. Vi mødtes kort med Kield motor ekstra 400 kuber.
Hyundai Sonata 2. 4Solidnaâ og på samme tid elegant og ikke tunge udseende. De omhyggeligt indrettede rummelige Salon med et rigt sæt af muligheder. "Prestige" i førersædet, selv med hukommelse og drevet forreste række passager sæde passager. Selvfølgelig, og to liter er en masse, især for moderne motor. Jeg husker i gruppe test (ZOS, 2011, nr. 2) dette bil har forladt gunstige indtryk. Og endnu et stort, stort sedanu lager i "to glas og en 28 hk og 30 nm klart ikke skade heller. Bilen med kraterets det sømmer sig den kraftfulde motor. Motor effekt på 178 HP. ikke at kæmpe, men fyring "Sonata" tillid og endog aggressivt. Når du trykker på pedalen til gulvet bil imponerende knurrer og endda giver så centralt for mange følelse når din ryg vžimaet i stolen. Men alt dette til at fremskynde... Boksen vil skifte senere end forvente, og selv senere, end jeg. Det er ikke nogle racing ambitioner, og de meget reelle behov for sikker hastighed for job på en næsten Freeway. Under kapotomVozmožno, hvis du går med bil til en smule længere så pošpynât′ sin hånd skifter, vil Adaptive gear være snappier. Men nu det kræver ikke noget overnaturligt. Derudover når mindre ekstreme accelerationer på medium hastighed maskinen opfører stiff upper lip-virker usynligt og spore. Prøvede at skifte hånd- og indså: ingen mening. Dette er tilfældet! Som det sømmer sig en solid prestigefyldte sedanu. Mere at 2.4-liter motor, ud over den elegante salon, det er egnet til at måle hårdt, men de stramme suspension, stærk og klar med den første touch bremserne. Den nye Sonata er på nogen måde. Forskellen i prisen på maskiner med 2 og 2.4-liter motorer i sammenlignelige trim niveauer-50000 rubler. Over 400 blokke og næsten 30 liter, efter min mening, en smule. Især når man tænker på klassen og den indledende pris på "Sonata".