Sutil: Jag gjorde allt jag kunde för laget

Exempel på returnerar förare i Formel 1 efter den bryta lite, men det finns en del mycket framgångsrika. Ett annat undantag kan vara Adrian Sutil - torsdag satte han sig bakom ratten Force India på tester och visade den bästa tiden på veckan för det Indiska laget.
Kommentera resultatet av dagen, den tyska berättade för reportrar att han kände ingen press, och han hade en känsla av att han leder en tvist om en enda ledig plats i mästerskapet med Jules Bianchi, som i morgon kommer att styra. Beslutet om avtalet kommer att accepteras av andra skäl, och inte idrott, ledarskap och Styrelsen för Force India.
Adrian Sutil: «Dagen gick bra, och för mig var det väldigt viktigt. Nu kan jag sova lugnt. Laget bestämmer sig för att kontraktet på grund av många faktorer, inte bara ta hänsyn till hastighet, annars skulle de identifieras länge innan det första testet.

Men, för alltid denna osäkerhet kan inte fortsätta, för efter tre veckor, tävlingen kommer att hållas i Melbourne - dags att ringa namnen på förarna. Jag vet inte vilka faktorer som så småningom kommer att visa sig vara den viktigaste, för mig var det viktigt för att uppnå bra resultat på banan, och idag har jag bidragit till denna ekvation.
Valet mellan mig och Bianca? Jag behöver inte ytterligare kontroller - jag tillbringade i Kraft Indien i sex år, de känner mig bättre än någon annan lag bland de tävlande. Vet inte vem som hade den bästa chansen att ta jobbet, men jag gjorde allt jag kunde, nu beslutet av team».